The Daily Telegraph

З пляцоўкі Вікіпедыя
Перайсці да: рух, знайсці
Не блытаць з The Daily Telefrag
The Daily Telegraph
Tып

штодзённая газета

Фармат

шырокафарматная


Уладальнік

Telegraph Media Group

Рэдактар

Tony Gallagher

Заснавана

1855

Палітычная прыналежнасць

правацэнтрызм, кансерватызм

Мова

англійскі

Кошт

£0,90 (панядзелак-пятніца)
£1,60 (субота)

Галоўны офіс

111 Buckingham Palace Road, London, SW1W 0DT

Тыраж

622 719[1]

ISSN

0307-1235


Сайт: telegraph.co.uk

Дэйлі тэлеграф (англ.: The Daily Telegraph, часам проста The Telegraph) — штодзённая брытанская газета, заснаваная ў 1855 годзе. Адна з найбольш папулярных і шматтыражных газет у Вялікабрытаніі нароўні з The Times, The Guardian і The Independent. Сярэдні штодзённы тыраж складае больш 600 тыс. экзэмпляраў[1].

Да 2004 года знаходзілася пад кантролем медыя-магната Конрада Блэка. Пасля судовых разглядаў перайшла за 665 мільёнаў фунтаў стэрлінгаў да кампаніі братоў Барклай[2] (якія таксама кантралююць амерыканскую Chicago Sun-Times і ізраільскую Jerusalem Post).

Зноскі

  1. 1,0 1,1 ABCs: National daily newspaper circulation June 2011 (англ.) . guardian.co.uk (15.07.2011). Архівавана з першакрыніцы 5 лютага 2012. Праверана 11 ліпеня 2011.
  2. Браты-мільярдары Барклай купляюць «Дэйлі тэлеграф» // РИА Новости, 23 чэрвеня 2006

Спасылкі[правіць | правіць зыходнік]