News Corporation

З пляцоўкі Вікіпедыя
Jump to navigation Jump to search
News Corporation
1211 Avenue of the Americas.jpg
Тып публічная кампанія
Лістынг на біржы NASDAQ
Заснаванне 1979
Скасавана 28 чэрвеня 2013
Заснавальнікі Rupert Murdoch[d]
Размяшчэнне
Галіна забаўляльная індустрыя[d] і сродкі масавай інфармацыі
Прадукцыя cable television[d]
Колькасць супрацоўнікаў
  • 51 000 чал. (2010)
Сайт newscorp.com(англ.) 

News Corporation (NYSE: NWS) — падкантрольная кампанія Руперта Мёрдака, які валодае, у прыватнасці, тэлекампаніяй 20th Century Fox, тэлеканаламі Fox News, спадарожнікавымі DTH аператарамі BSkyB, Sky Deutschland, Sky Italia, Foxtel, інфармацыйным агенцтвам Dow Jones (уключаючы службу Factiva), рэкламным агенцтвам News Outdoor, а таксама газетамі The Wall Street Journal, The Times, The Sun і New York Post.

Выручка News Corporation у 2006 годзе перавысіла 25 млрд дол., чысты прыбытак склаў 2,3 млрд дол.

У перыяд перадвыбарнай кампаніі падтрымлівае Рэспубліканскую партыю ЗША.

Справа News International[правіць | правіць зыходнік]

У ліпені 2011 года News Corporation апынулася ў цэнтры буйнага скандалу, звязанага з незаконным праслухоўваннем журналістамі выданняў кампаніі тэлефонаў палітыкаў, «зорак» і простых грамадзян. Гэта прывяло да закрыцця брытанскага таблоіда News of the World, які мае 168-летнюю гісторыю і належыць кампаніі[1]. Тады ж было абвешчана пра пачатак расследавання з боку ФБР дзейнасці News Corp.[2][3][4]. 13 ліпеня 2011 года Рэбека Брукс падала прашэнне аб адстаўцы Джэймсу і Руперту Мёрдакам, якое было здаволена. [5]

Зноскі

  1. Руперт Мёрдак зачыняе газету News of the World з-за скандалу з праслухоўкай. // gazeta.ru. Архівавана з першакрыніцы 23 лютага 2012. Праверана 15 ліпеня 2011.
  2. Генпракуратура ЗША: у дачыненні да News Corp вядзецца расследаванне. // ria.ru. Архівавана з першакрыніцы 23 лютага 2012. Праверана 15 ліпеня 2011.
  3. Лев Македонов. Праслухаў усіх. // gazeta.ru. Архівавана з першакрыніцы 23 лютага 2012. Праверана 15 ліпеня 2011.
  4. ФБР пачало расследаванне ў дачыненні да News Corp.. // forbes.ru. Архівавана з першакрыніцы 23 лютага 2012. Праверана 15 ліпеня 2011.
  5. Глава выдавецкага дому News International сышла ў адстаўку. Архівавана з першакрыніцы 23 лютага 2012.

Спасылкі[правіць | правіць зыходнік]